Exhibition Location: Iran Grand Bazaar International Exhibition Center (Iran Mall)
Date: 11 to 14 July 2023

حضور پررنگ صنایع کارتن و ورق کشور در  IFPEX2

مدیرعامل انجمن مدیران صنایع کارتن و ورق کشور از حضور در دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران خبر داد و گفت: زحمات و تلاش‌های تیم اجرایی نمایشگاه، این نوید را می‌دهد که امسال در تیر ماه شاهد یک رویداد تخصصی و ویژه برای آینده چاپ ایران باشیم.

Read More

نمایشگاه آینده چاپ ایران به جریان‌سازی در این صنعت منتج می‌شود

رئیس نخستین نمایشگاه آینده چاپ ایران با تاکید به نقش ارتباطی تولیدکنندگان و مخاطبان آن‌ها در این نمایشگاه گفت: در نتیجه برگزاری این نمایشگاه تولیدکنندگان بازار را می‌شناسند و می‌توانند طوری سرمایه‌گذاری کنند که به سود برسند.

Read More

دومین نمایشگاه IFPEX تیر 1402 برگزار می‌شود

رئیس نمایشگاه «آینده چاپ ایران» به ایبنا خبر داد؛ دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران تیرماه 1402 با هدف افزایش بازار صادراتی و معرفی ظرفیت‌های صنعت چاپ به کشورهای منطقه برگزاری خواهد شد.

Read More

رونق فعالیت‌های تجاری فعالان چاپ و نشر با برگزاری نمایشگاه IFPEX

تجربه شرکت‌کنندگان از حضور در نخستین نمایشگاه «آینده چاپ ایران» نشان می‌‌د‌هد این نمایشگاه موفق شده با نگاهی به آینده، مسیر رونق فعالیت‌های تجاری دست‌اندرکاران حوزه چاپ، نشر و بسته‌بندی را برای حضور در بازارهای منطقه‌ای هموار کند.

Read More

IFPEX دوم نیازمند گامی بلندتر است

هومن محمدی، مدیرعامل مجتمع چاپ هودیس پارس گفت: نمایشگاه «آینده چاپ ایران» از چیزی که در ذهن صنعت چاپ بود متفاوت‌تر برگزار شد؛ اگرچه نمایشگاه کوچکی بود که در مدت زمان کوتاهی برای آن برنامه‌ریزی شد.

Read More

چیزی که می‌خواستیم به دست آوردیم

بهاءالدین هاشمی، مدیر چاپ و جعبه‌سازی از شهر هرات درباره نمایشگاه آینده چاپ ایران و حضور در این رویداد نمایشگاهی، گفت: «تامین قطعات یکی از دغدغه‌های جدی است که توانستیم در نمایشگاه، ارتباط خوبی با قطعه‌سازان ایرانی داشته باشیم.»

Read More

Register a booth request!

Book a Meeting Time!

About Iran Future Print Exhibition