از کتاب «نقش بسته بندی در افزایش فروش» در حاشیه نمایشگاه آینده چاپ ایران رونمایی شد، این کتاب به قلم اردلان شاهین کار منتشر شده است.
به گزارش ستاد خبری نمایشگاه «آینده چاپ ایران»، همزمان با سومین روز نمایشگاه IFPEX با حضور غلامرضا حسنپور، رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی، علی اکبر ابراهیمی، مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بابک عابدین، رئیس نمایشگاه آینده چاپ ایران و جمعی از فعالان حوزه چاپ از کتاب «نقش بسته بندی در افزایش فروش» رونمایی شد.
این کتاب نوشته اردلان شاهین کار است و سمانه کبیری ترجمه و گردآوری آن را به عهده داشته است، اثر در 10 فصل به اهمیت حوزه بسته بندی می پردازد و نکاتی را درباره ضرورت استفاده از بسته بندی برای حوزه ها و کالاهای مختلف ارائه کرده است.
از جمله فصول این کتاب می توان به نگاهی تاریخی به سیر بسته بندی، نقش بسته بندی در فروش محصول و بازاریابی، نقش بسته بندی در برندسازی، نقش رنگ و طرح در بسته بندی و روانشناسی رنگ در جعبه، نقش شکل و اندازه جعبه در بسته بندی، صادرات و بسته بندی، ایجاد ارزش افزوده بر محصول، انواع متریال موثر در جعبه و آینده بسته بندی و چاپ اشاره کرد.
نمایشگاه آینده چاپ ایران تا جمعه 23 دی ماه هر روز از ساعت 10 تا 19 در مرکز نمایشگاهی ایران مال برپا است.