IFPEX فرصتی برای تعامل مستقیم صنایع با صنعت چاپ

مدیر بازاریابی شرکت کشت و صنعت شمال (غنچه) گفت: چاپ و بسته‌بندی به‌صرفه‌ترین ابزار ایجاد ارزش افزوده برای محصولات به شمار می‌رود.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه «آینده چاپ ایران»، روجا دانش، مدیر بازاریابی شرکت کشت و صنعت شمال (غنچه) که یکی از برندهای مدعو به نمایشگاه «آینده چاپ ایران» است، با اشاره به هزینه‌های مختلف تولید و مارکتینگ، گفت: چاپ و بسته‌بندی، به‌صرفه‌ترین ابزار ایجاد ارزش افزوده برای محصولات به شمار می‌رود و در کنار سایر المان‌های برند و برندینگ، نشانه‌ هویت یک محصول است.

وی درباره کارکردهای نمایشگاهی، توضیح داد: نمایشگاه‌ها علاوه بر نقشی که در برندینگ و تبلیغات محصولات دارند، فرصت تعامل با مشتریان و درک نیاز و نظرات آن‌ها را برای تولیدکنندگان ایجاد می‌کند.

دانش، کسب دانش و تکنولوژی روز جهان را از دیگر کارکردهای یک نمایشگاه بین‌المللی خواند و بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی را برای مدیران ارشد صنایع مختلف، غنیمت شمرد…

Related News